dijous, 15 d’abril del 2010

Magdalenes


Fins ara no havia aconseguit unes magdalenes amb punxa i esponjoses, però per fi ho he aconseguit!!! Remenant per diferents blogs vaig trobar la recepta de la Maria Lunarillos per fer aquetes fantàstiques magdalenes i la veritat és que amb els seus secrets van quedar fantàstiques!! Ella proposa ficar les capsules de paper en motlles de silicona, per tal que pugin en vertical, i utilitzar farina esponja, una farina amb el llevat incorporat, però com que jo no la vaig trobar vaig posar un sobre de llevat per la quantitat de farina que ella indicava. La recepta la té penjada en un blog que té inactiu ara mateix, però en té un altre on fa uns pastissos impressionants, anomenat Tartas Provocativas. Us recomano la visita i que proveu a fer les magdalenes!!


Ingredients:

- 3 ous
- 250 ml de llet sencera
- 250 ml d'oli de gira-sol
- 250 gr de sucre i una mica més per empolvorar
- 375 g de farina
- 1 sobre de llevat
- Ratlladura de la pell de 3 llimones

Preparació:

Es baten bé tots els ingredients amb la batedora, i es deixa reposar la barreja mitja hora.
Mentre reposa, preescalfem el forn a 200 º i anem preparant els motlles, introduint els papers en el motlle gran de tefló o silicona. A cada motlle de paper posem una goteta d'oli d'oliva i la untem bé pel fons per evitar que les magdalenes s'enganxin al paper.
Amb ajuda d'una bossa o una mànega pastissera, omplim els motlles de paper fins a 2/3 de la seva capacitat.
A sobre de cadascuna hi posem una mica de sucre i les posem al forn fins que es daurin, uns 15 minuts.



Nota: Jo vaig fer diferents fornades perquè no tenia suficients motlles de silicona per fer-les totes alhora i hem vaig adonar que si les coem al forn amb el turbo (ventilador) fan la punxa característica, si posem la part de sota del forn pugen però no fan la punxa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, critica, parla’n,…. tots els comentaris són benvinguts i agraïts. Un blog es nodreix, creix i evoluciona gràcies als teus comentaris.
Gràcies per perdre uns minuts en deixar la teva opinió.