diumenge, 5 de maig del 2013

Tofu amb salsa Teriyaki



La veritat és que la cuina orientat ha entrat a casa meva recentment. Vam començar amb la sopa Miso, més endavant vam anar introduint els fideus i les salses, les tempures, etc. Però a mi personalment és una cuina que m’agrada molt!
Fins que ara, només havíem menjat el tofu com a ingredient de la Sopa Miso.... fins que un vespre, tenia un tros que rondava per la nevera , però no tenia intenció de fer sopa, i vaig decidir provar a combinar-lo amb una mica de salsa Teriyaki i una mica de sèsam torrat! I la veritat és que la combinació no està gens malament! La salsa i el sèsam li donen un puntent que el tofu per sí mateix no té! Us deixo la recepta que no pot ser més senzilla!

Ingredient:

- 175g de tofu
- Salsa Teriyaki
- Sèsam cru (si és torrat us estalvieu un pas, però jo no en tenia)

Preparació:

Tallar el tofu a làmines i posar-les a marinar amb la salsa Teriyaki durant 30minuts o 1 hora.  
Escalfar una paella i posar-hi el sèsam, cal remenar-lo i deixar-lo fins que sigui torrat, vigilant que no es cremi. Retirem de la paella.
Posar una paella al foc i deixar que s’escalfi, posar-hi els trossos de tofu i fer-los volta i volta pels dos costats (Només ha de ser un moment, perquè és simplement per escalfar el tofu). Afegir la salsa que hem usat pel marinat i deixar que es redueixi una micona.
Servir el tofu amb el sèsam per sobre i una mica de la salsa reduïda!


8 comentaris:

  1. A casa mengem tofu molt sovint, i marinat amb la salsa de soja queda boníssim.

    ResponElimina
  2. Felicitats!!! passa't pel meu blog tinc un detall per tu

    ResponElimina
  3. A mi em passa com a tu...Jo sóc bastant ignorant de la cuina oriental. Si fora de casa tinc l´oportunitat de menjar-ne, no tinc un no per resposta, però...a la millor m´animo de mica en mica.

    ResponElimina
  4. la salsa teriyaki si que me gusta,la uso bastante, el tofu lo he probado pero me cuesta acostumbrarme a su gusto.
    peto

    ResponElimina
  5. Mira que nunca he probado el tofu y tengo unas ganas tremendas de saber como sabe, en cuanto lo vea a la cesta de la compra que va, besos
    Sofía

    ResponElimina
  6. Aquesta salsa teriyaki és ideal per donar més gust al tofu, que a mi també m'encanta!

    ResponElimina
  7. Hola Neus, yo no he comprado tofu nunca pero si que lo he comido muchas veces en casa de una de mis hermanas que es una forofa. Con salsa teriyaki está delicioso. Es super nutritivo y bajísimo en calorías. Un bocado fabuloso!

    ResponElimina
  8. No he provat mai el tofu, diuen que és molt saludable A veure si m' animo amb la teva recepta.

    ResponElimina

Comenta, critica, parla’n,…. tots els comentaris són benvinguts i agraïts. Un blog es nodreix, creix i evoluciona gràcies als teus comentaris.
Gràcies per perdre uns minuts en deixar la teva opinió.